Ramowy program
25 maja (sobota)
7.00 – wyjazd autokarów z Krakowa
9.00 – wyjście w góry
17.00 – rozpoczęcie spotkania integracyjnego
Miejsce: grillowisko obok Hotelu Gołębiewski (wejście od ul. Bukowej, naprzeciw restauracji „Chata Olimpijczyka Jasia i Helenki”)
26 maja (niedziela)
12.00–14.00 – spotkanie pożegnalne
Miejsce: grillowisko obok Hotelu Gołębiewski
14.30 – wyjazd autokarów do Krakowa
Trasy rajdu
Gwiaździsty Rajd 100-lecia AGH obejmuje pięć tras, które wiodą szlakami Beskidu Śląskiego:
Trasa 1. Przełęcz Salmopolska – Trzy Kopce Wiślańskie (810 m n.p.m.) – Wisła Centrum
Trasa 2. Brenna – Trzy Kopce Wiślańskie (810 m n.p.m.) – Wisła Centrum
Trasa 3. Ustroń – Wielka Czantoria (995 m n.p.m.) – Wisła Centrum
Trasa 4. Wisła Jawornik – Soszów Wielki (885 m n.p.m) – Wisła Centrum
Trasa 5. Wisła Centrum – Trzy Kopce Wiślańskie (810 m n.p.m.) – Wisła Centrum
Każdą grupę, obok władz AGH, prowadzi wyznaczony przez organizatora przewodnik grupy.
Kontakt do przewodnika grupy:
Trasa 1. tel. 885 506 084
Trasa 2. tel. 885 506 085
Trasa 3. tel. 885 508 472
Trasa 4. tel. 605 549 815
Trasa 5. tel. 723 729 727
(Telefony czynne tylko w dniach 25-26 maja)
Recepcja Rajdu 100-lecia AGH
Hotel Gołębiewski – Wisła, Al. ks. bp. Juliusza Bursche 3 (wejście główne, obok recepcji w holu hotelu)
24 maja (piątek) – godz. 17.00–21.00
25 maja (sobota) – godz. 8.00–18.00
Kontakt do recepcji Rajdu 100-lecia AGH – tel. 885 506 083
(Telefon czynny tylko w dniach 25-26 maja)
Transport zorganizowany przez AGH z Krakowa do Wisły
Zbiórka: od godz. 6.30, parking przed Biblioteką Główną AGH
Wyjazd: godz. 7.00
Autokary będą oznaczone numerami tras: 1, 2, 3, 4, 5.
Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z zapisami.
Uwaga! Osoby, które zaznaczyły w formularzu „Nie wybieram tras”, ale zgłosiły dojazd transportem zorganizowanym przez AGH, wsiadają do autokaru nr 5.
Autokary dojeżdżają na miejsce startu trasy.
Dla osób chętnych będzie możliwość pozostawienia bagażu w autokarze (konieczne jest imienne podpisanie bagażu; odbiór w sobotę w godz. 13.00–16.00 u kierowców, Parking na Bulwarze, Wisła, ul. Bulwar Księżycowy 17).
Istnieje również możliwość pozostawienia samochodów do niedzieli na parkingu na terenie kampusu AGH (wjazd przez bramę główną AGH, ul. Reymonta 7, na hasło „Rajd AGH”).
Odbiór pakietów rajdowych
- Osoby dojeżdżające transportem zorganizowanym przez AGH otrzymają pakiety rajdowe w autokarze.
- Osoby dojeżdżające do Wisły indywidualnie będą mogły odebrać pakiet w recepcji rajdu 100-lecia AGH.
Wraz z pakietem rajdowym otrzymają Państwo bloczki na posiłki i napoje oraz identyfikator uprawniający uczestnika do wejścia na teren spotkania integracyjnego (osoby nieposiadające przy sobie identyfikatora nie będą wpuszczane na grillowisko).
Wyjście w góry
Wyjście na trasy planowane jest o godz. 9.00.
Osoby dojeżdżające do Wisły indywidualnie na miejsce startu trasy dostają się we własnym zakresie.
Zakwaterowanie
Po powrocie z tras uczestnicy indywidualnie mogą udać się do miejsca zakwaterowania.
Spotkanie integracyjne
Miejsce: grillowisko obok Hotelu Gołębiewski (wejście od ul. Bukowej, naprzeciw restauracji „Chata Olimpijczyka Jasia i Helenki”)
Nasze spotkanie rozpoczniemy o godz. 17.00. Przez cały czas będą mogli Państwo korzystać z bufetu, który będzie otwarty do godz. 22.30. Wspólne biesiadowanie uświetni zespół muzyczny, który będzie towarzyszyć nam do godz. 22.00. Później (już bez muzyki – ze względu na ciszę nocnąJ) możemy nadal integrować się na terenie grillowiska.
Uwaga! Wejście na teren grillowiska tylko dla uczestników rajdu za okazaniem identyfikatora.
Spotkanie pożegnalne
W niedzielę w godz. 12.00–14.00 na grillowisku odbędzie się spotkanie z władzami AGH, podczas którego będzie wydawany pożegnalny żurek.
Transport zorganizowany przez AGH z Wisły do Krakowa
Wyjazd do Krakowa planowany jest o godz. 14.30.
Przewidywany powrót do Krakowa ok. godz. 17.00.
Miejsce odjazdu: Parking na Bulwarze, Wisła, ul. Bulwar Księżycowy 17
Porady dodatkowe
- Ubiór: przede wszystkim należy mieć wygodne turystyczne buty. Przygotowując się do wyjazdu, warto zabrać m.in. polar lub sweter, kurtkę przeciwdeszczową lub pelerynę, czapkę, chustę na głowę.
- Bagaż należy spakować do plecaka (dobrze włożyć wszystko do reklamówek, co w razie deszczowej pogody, uchroni rzeczy przed przemoczeniem).
- Należy pamiętać o zabraniu leków przyjmowanych regularnie oraz podstawowej apteczki (m.in. kilka plastrów z opatrunkiem, np. w razie nieprzewidzianych obtarć).
- Jedzenie na trasę każdy przygotowuje we własnym zakresie (m.in. warto wziąć termos z herbatą, a także zaopatrzyć się w coś słodkiego).
Informacje organizacyjne
- Uczestnicy biorą udział w rajdzie na własną odpowiedzialność. Uczestnicy mogą ubezpieczyć się dobrowolnie we własnym zakresie.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za wypadki losowe, szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią w trakcie rajdu.
- Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność prawną i materialną za poniesione
lub spowodowane szkody. - Za niewłaściwe zachowanie uczestnicy mogą zostać usunięci z udziału w wydarzeniu.
- Uczestnictwo w rajdzie oznacza zgodę na publikację wizerunku uczestnika w materiałach promocyjnych oraz mediach społecznościowych AGH.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
- e-mail: rajd100@agh.edu.pl
- 12 617 46 91
Do zobaczenia na trasie!
Organizatorzy Rajdu 100-lecia AGH